Dansta Yeni Keşfim: Anthony Lee

Bayıldım!!!! Moral bozukluğuna ve hareketsizliğe birebir 🙂 Bu video bana ilham verdi. Elbette öteki videolar da 🙂 Tek sıkıntı bana hareket etmeyi öğretecek biri yok 😦 Anca izleyip izleyip motive oluyorum 🙂 Olsun. O da bir şey 🙂

Şimdi aşağıya favorilerimi ekliyorum ki canım sıkıldığında kolay bulup neşeleneyim 🙂

Şimdi de Anthony Lee’nin olmadığı ama yine de on numara olan danslara gelelim:

Şimdi de çerezlikler gelsin mi 🙂

Ben yatar. Zaten videolar keyfimi de yerine getirdi, misss….

~Duygu~

Reklamlar

Arkadaki Tablo Benim Olmalı + Günün Şarkısı ♪ ♫

Dün çocuklar gittikten sonra yatıp uyudum. İnstagrama bile girmedim. Hım, ayrıca Oğuz ATAY’ın “Eylembilim”ini bitirdim dün. Bir sonraki yazılarda değineceğim. Şimdi işe gitmek için hazırlanmam gerek (hatta çoktan çıkmış olmalıydım). Havalar güzel gidiyor bu ara… Umarım soğuklar bir anda bastırmaz geçen yılki gibi…

Ben kaçar. Şarkının keyfine bakınız…

Kendine iyi bak yol arkadaşım. Zaman ne getirir ne götürür bilinmez, sen kalbini ve niyetini koru.

~ Duygu~

Güne Başlarken

Malum, artık tatil vaktidir. Bu da demek oluyor ki geceyi gündüz gündüzü gece yapmanın, youtube videolarının dibini görme vaktidir! Yihhu!!

Bugün saat 12 gibi uyandım. Ve izlediğim ilk video bir dövüş videosuydu. Resmen aş ererek uyandım desem yeri 🙂 Şöyle bi IP MAN açayım da izleyeyim dedim 😀 İşte o videoalrdan biri: (evet büssürü büssürü izledim)

Ama tabi ilerleyen saatte şu videoya tekrar kaydım ♥

Böyle böyle giderken kendimi duygusallık ve en sonunda da yine kendi benliğim içinde buldum. Duygusallıkla ilgili olan şarkı aşağıdakilerin ilki, benliğimle eş olansa ikinci şarkı. Buyurun:

Bu ezgiye bayıldım!!! Mmmm… Dinlerken dalıyorum… Çok yumuşak ve hafif… Hafif hüzünlü… Hafif umut dolu… Hafif rahatlatıcı, hafif rahatsız edici… Hepsi bir arada… Bakalım sizler ne hissedeceksiniz, buyurun:

Dip not olsun bu; Hannibal denen dizi dikkatimi çekti bu şarkıyla. İzlenmeliklere ekledim 😉 Ama önce Tezimle ilgilenmeliyim 😦

Kendine iyi bak yol arkadaşım. Zaman ne getirir ne götürür bilinmez, sen kalbini ve niyetini koru.

~ Dyg~

Film Günlüğü

10 Mart-04 Nisan arasında 5 sinema filmi, 17 internet filmi izledim. Toplamda 22. Kalitesizler çoğunlukta, kabul. Zihin dağıtmalık olsun diye 🙂 Ama aralarında çok sağlamlar da var tabi 🙂 Bakalım neler izlemişim notları neymiş 🙂

1-) Logan: Wolverine 5/5

2-) Internet’s Own Boy: Aaron Swartz (Belgesel) 100/5

3-) Captain Fantastic 5/5

4-) Powder 5/5

5-) Kahvaltı Kulübü 4/5

6-) Fil 2/5

7-) Cast Away 5/5

😎 Ghost in the Shell 3/5

9-) Uzay yolcuları 3/5

10-) Aşk ve Gurur 100/5

11-) Karate Kid 4/5

12-) Ben Ingrid (Belgesel) 3/5

13-) Colletaral Beauty 4/5

14-) Sully 3/5

15-) Çin Seddi 5/5

16-) Şeytanın Oğlu 4/5

17-) Güzel ve Çirkin 1/5

18-) Death Comes to Pemberley 3/5

19-) Assassain’s Creed 3/5

20-)  Jumper 1/5

22-) Kung-Fu Kid 0/5

Kendine iyi bak yol arkadaşım. Zaman ne getirir ne götürür bilinmez, sen kalbini ve niyetini koru.

~ Dyg ~

Logan: Wolverine

LOGANMüthişti! Tammm istediğim gibiydi!!! Neyse, yorumlamaya gelelim 🙂 yani nam-ı diğer Wolverine 🙂 Kısaca hemen şöyle özetleyeyim; Logan yaşlanmış, Profesör X kitle imha silahına dönen bir beyinle yaşıyor ve son yıllarda hiçbir mutant doğmamış. Distopik bir dünyadayız. Logan gizleniyor ve hayatının sonunu geçirmek için bir yat yaptırmaya çalışıyor. Ama birden bir Meksikalı kadın çıkıp geliyor ve kızıyla kendisini kurtarması için Logan’dan yardım istiyor. Elbette bundan sonrası spoiler.


Bol aksiyonlu bol fantastik ve bol görsellikli bir filme gittiğimi zannediyordum, tabi filmden önce. Hatta +7’lik bir filmdir diye düşünüyordum. Ama tam tersi çıktı. Bir kere film tam olarak bir yetişkin filme ve kesinlikle 17 yaş altıyla gidilmemeli. Sıkılırlar ki 🙂 Çünkü film çok karanlık, distopik ve çoğunlukla yavaş. Yavaşlıkla kastım, filmin ciddi havası. Olgun… Yani film, R sınıfından diyebiliriz 🙂

Logan, artık yorgun savaşçıdır diyebiliriz. Aslında savaşçılığı kalmamış, keş olmuş çıkmış. Depresyonun dibinde ve vücudundaki zehir yüzünden yavaş yavaş ölüyor. Zaten kendisinin yaşamak istemediğini de film boyunca Profesör X’ten de Laura adlı küçümen bebeden de sürekli duyuyoruz. Hatta ara karakterlerden bile; mesela adı sanı olmayan bir kasaba doktorundan…

İlerleyen süreçte Laura’nın Logan’ın kızı olduğunu öğreniyoruz. Ama Logan süre.boyunca tepkisiz, ilgisiz ve kendine dönük. İnancı yok çünkü; kendi geleceği için ve insanlığın geleceği için inancı yok. Kızını da bir türlü sahiplenmiyor, daha doğrusu sahiplenmek istemiyor. Çünkü kendisinden “baba” olarak da “insan/mutant” olarak da bir halt olmayacağını düşünüyor. Ama…

Ama filmin sonunda, Laura ile inancı yerine geliyor ki gel gör ki tam o esnada da Logan ölüyor. Yani Hugh Jackman’i son kez Wolverine olarak ekranda görmüş oluyoruz. “Daddy…”

Sonuç???

Müthişti !!!! Tammm istediğim gibiydi!!! Çok keyifli ayrıldım 🙂 Film karakter gözlemine ağırlık vermiş bence. Bu yüzden de diğer fantastik filmlerden keskin bir biçimde ayrılıyor ve orijinal olduğunu kanıtlıyor. Film öncesindeki beklentilerimin üstünde bir kaliteyle karşılaştım. Sıkı X-MEN fanatikleri bu filmde sıkılacaktır, eminim; ama ben çok keyif aldım. Hem yönetmeni hem de oyuncuları (Logan-Profesör-Laura) Oscarlık diye düşünüyorum 🙂 Tek üzüntüm, Wolverine’e veda etmek oldu…  Bu arada aşağıdaki youtube kanalı da Logan için başka bir yorum, tavsiye ederim 🙂

Bol keyifler 🙂

~ Dyg ~

Aaron Swartz – Dahi Çocuk

aaron-swartz-jacob-appelbaum

Aaron Swartz. 86 doğumlu 2013 ölümlü dahi. 26 yıllık bir ömür…

Bilgisayar programcısı ve aktivist kimliği ile öne çıkan dahi… Beni etkileyen şey ne dehasıydı ne de aktivist kişiliği. Derinden etkilendiğim şey; sırf ABD’nin çıkarlarına dokundu diye, sırf ABD’nin pis çamaşırlarını ortaya çıkarabilir diye ve başkalarına örnek olabilir diye 35 yıl hapis + 100.000 milyon dolar para cezasına çarptırılması sonucu uğradığı bu haksızlığa karşı kazanmasının imkansız olduğunu bildiği için intihar etmesiydi. Okumaya devam et

Eylül = Yenilik + Grip

Yenilik kısmına daha sonra gireceğim. Çok pis grip oldum. 3 gündür yatak döşek yatıyorum. Annemin nane limon desteği olmasa daha da yatardım… Bugün ilk defa ayaklandım. Öğleden beri Supernatural izliyorum (11.sezonun son 7 bölümü). Oysa ki yapılacak çok işim var… Tam toparlanıyorum, mutlaka ardından bi aksilik çıkıveriyor ya 😦 Neyse, 100 lük listemden bir tanesine daha çizik atmama az kaldı: intsada 100 foto. Benim gibi biri için tabi imkansızdı bu 😉 Gözlerimden uyku akıyor… Ama evimde internet olmadığı içün burada bulmuşken değerlendirmeliyim 🙂  Okumaya devam et