Kiradaki 2. Ev

Dün değil önceki gün, her şey çok ani gelişti ve bir ev kiraladım. Şuanki evde mutlu değildim çünkü. Güneş almıyordu, 1+1 olmasından dolayı içimi bunaltıyordu. Mutfak karanlık ve bir kulaç uzunluğundaydı (koridordaydı mutfak)… Kışın az ısınıyordu. Ama her şeyden önce kirası çoktu. Üst katta 2+1’de ve bol ışık alan dairelerle aynı parayı vermek ağrıma gidiyordu. Benim gibi 1+1 olan ve 4. katta olan bol ışık alan dairelerle aramda ciddi kira farkı vardı. Yani ev sahibimin bu paragöz tutumuna kıl oluyordum. Bu aradaaaaaa, ev sahibimin bir evi daha var aynı apartmanda, benim hemen yanımdaki daire! 2+1 ve kirası ne kadar biliyor musun? 750 Lİra!!! Afyon’un k.ı k.rık bir ilçesinde sanki Eskişehir’deki bir daireymişçesine kira istiyor! Bir deeee, bu apartmanda hiçkimse depozito ödememişken ben bir de depozito ödedim! Tabi buranın yenisiyiz, yabancıyız, yolunmalıyız… Neyse, hal böyle olunca evden çıkmayı kafama koydum.  Ama büyük bir engelim vardı:

PARA

Bankada maaşımın yarısı kadar içeriye girmiş vaziyetteyim. Ve ev taşıma giderlerini karşılayabilecek durumda değilim. Bu yüzden, yaz kursu vermeye karar vermiştim, en azından eksiden kurtulurum biraz diye düşündüm. Ama bu halde bile bir yıl bu evden çıkmamalıydım, para biriktirmek için. Ev taşıma masrafları için. Ama Allah büyük! Çok büyükkk!!

Öyle bir düşeş geldi ki! Bir üst kattaki 2+1’i boşaltmışlar, kirası şuanda ödediğim kirayla aynı ve bol ışık alıyor. Eşyaları taşımak için araba bulmama gerek yok çünkü bir üst kata taşınacağım! Sonra, ev sahibi ile depozito konusunu konuştum ve depozito vermeyeceğim 🙂 Allah cidden çok çok çok büyük! Şükürler olsun!! Sonra işin en sıkıntılı kısmını da hallettim; şuanki ev sahibimle konuştum ve taşınacağımı söyledim, amacım bu ayki kirasını vermemek. Şuanda o da hallolmuş görünüyor/kısmen. Kısmen diyorum çünkü, hemen evi taşımam gerek, yoksa bayramdan sonraya kalırsam kirayı ödemek zorunda kalacağım gibi görünüyor.

Dün yeni evin anahtarını alır almaz hemen temizledim. Temizlik dediysem, evi 2 kez süpürdüm 2 kez sildim. Banyonun içi ile mutfak dolaplarını sonraya bıraktım, onları eve girince . Akşam geç vakte kadar da eşya taşıdım. Belim koptu. Tek başına olmak yine canımı sıktı. Neyse. Girmeyeyim o konuya. Zaten yeni çıktım 😀

Şimdi bugün için planlarım şunlar:

1- Kontratı imzalamak

2- İkameti aldırmak

3- TTneti taşıtmak

4- Kalan eşyaların yine taşıyabildiğim kısmını taşımak

5- Taşımanın planladığım kısmını hallettiktan sonra mutfak dolaplarını silmek

6- Mutfak araç gereçlerini taşımak

Bu kadar. Yani bugünlük bu kadar 🙂 Bu arada kendime not= Kapkara oldum! Güneşte yana yana yanaaaa Endonezyalı modumdan çıkıp Güney Afrikalı moduna girmiş bulunmaktayım an itibariyle!

Reklamlar

1 thought on “Kiradaki 2. Ev

  1. “k.ı k.rık” yazıyı bıraktım şuna takıldım ne demek istiyor diye. Jetonum paraşütle indiği için sonradan anladım. Ya arkadaş neden kendini sansürlüyorsun ki? Yazdığın ya da sansürlediğin sözcük şu dünyada o kadar masum kalıyor ki bazı kelimeler içinde… 🙂

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Google fotoğrafı

Google hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Connecting to %s