Ekimi Uğurlarken

Millet ekimin girişinde başlamıştı sonbahar fotoğrafları paylaşmaya bense ekim çıkarken başlıyorum 🙂 Millet mersine ben tersine misali 🙂 (Şu emoji bolluğum beni öldürecek bir gün)

Ekim ayı durağan geçti benim için. Desem de yalannnn!! 🙂 Bol inişli bol çıkışlı tabi 🙂 Yahu şu tez olayında danışmanımla fikir birliğine ulaşamamak bir yana danışmanımın beni ciddi şekilde dinlememesi isteğimi kırıyor. Neyse, bu ayın başında aldığım karar gereği bu duruma kafayı pek takmadım ve Ankara’yı doya doya yaşamaya çalıştım. Tabi bu doya doya yaşamaktan kastım şunlar:

  • Son arabalarla Eskişehir’e gitmek
  • Ankara YHT Tren Garında bolca vakit geçirmek (kahve kitap keyfi yapmak)
  • Ankara’ya her gidişimde etrafa (köprüye, ağaca, caddelere, göğe vb) baka baka yürümek (ayakucuna bakarak yürüyen benim gibi biri için devrimdir bu)
  • Görünce bile sinir olduğum tiplere zaman ayırmamak
  • Tez stresini cidden atmak ve alan dışı bol bol kitap okumak

Bu arada bazı durumlara cidden el koydum. Bazı durumları aşağıda açıklamadan söylemeden önce “el koymak”tan kastımı açayım. Demek istediğim şu: “vazgeçtim”. Gelelim şu “bazı durumlar” mevzusuna:

  • Kahve= Artık adam gibi kahve içiyorum, yani amacım kahve içmek olduğunda içiyorum
  • Türk Kahvesi= Kahvenin çeşitlerine şans veriyorum, Ahududulu Mocha mesela ❤
  • Ruh Durumu= Beynime emir veriyorum: “Konuş köleee!!”

Bu fotoğraf bana Pokemon’daki en sevdiğim pokemonu hatırlattı: Charmander. Benzemiyor mu ama 🙂 Hala daha favorimdir ❤

Başka neler yaptım bu ay, bir düşüneyim… Ajandamı bir kontrol edeyim… Hımm, çok da bir şey yapmamışım:

  • İki film izledim (adlarını hatırlamıyorum)
  • 4 kitap bitirdim (Homo Sapiens+Ateşten Gömlek+Vurun Kahpeye+Eylembilim)
  • Bir diziye giriş yaptım: Fi
  • Bir kitaba giriş yaptım: Sokrates’in Savunması
  • Bu yazıyla sanırım 5 blog yazısı yazmışım
  • Naruto Next Generations’ın 21 bölümünü izledim ❤
  • ALES ve Yök-Dil’e başvurdum (ama hiç çalışmadım)
  • E-YDS’ye girdim ve 58,75 puan aldım (sınavda uyudum yine)
  • Ekonomimi sarstım yine (!) Ama Kasım’da hiç taviz vermeyeceğim!
  • Özel ders vermeye başladım ve ilk parasını aldım, aldığım gibi de gitti
  • Tezim için ilk defa görüşmeler yaptım: toplam 5 (uzman) + 4 (tez öğrencisi)
  • Toplam 3 nutella kavanozunu mideye indirdim (750×3=2250 gr!!)
  • 3 kilo aldım
  • Saçıma ilk defa boncuk taktırdım, fena da olmadı ❤
  • İlk defa kürklü bir şey aldım, kürkünü kullanmayacak olsam da 🙂
  • Yeni bir notluğa geçtim: 21. notluk
  • 17 lira kazandım ❤
  • Ankara’ya yüksüz gittim geldim: sadece omuz çantam, çok nadiren sırt çantam
  • Tunalı Hilmi Caddesi’ne varayazdım

Hiç mi kötü şey yapmadım? Hiç mi kötü şey yaşamadım? Tabi yaptım, yaşadım. Ama bu aralar zaten canım sıkkın, bir de buraya yazıp yine yine o anları yaşamama gerek yok. Velhasıl kelam; Ekim ayı öyle böyle bir şekilde geçti gitti işte 🙂 Şimdi gelelim Kasım’a.

Kendine iyi bak yol arkadaşım. Zaman ne getirir ne götürür bilinmez, sen kalbini ve niyetini koru.

~ Duygu~

Reklamlar

One thought on “Ekimi Uğurlarken

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Connecting to %s