İyi Kötü Bi Gün

Tam her şey güzel gidiyor VUUU derken PATTT!!

back to the wild :/

Böyle mi olmak zorunda yahu. Tam bir şeylerin sevincini – dikkat et “mutluluğu” demiyorum çünkü sevince bile tavız – yaşarken hoooppp fırlasın anılar tepeler sinirler susmalar içe atmalar…

3 yıl aradan sonra ilk defa kayda değer bir yazı yazdım deftere yahu, düşün o derece ciddi durum 😀 Yaa hiçbir yere sığamıyorum. Yersiz yurtsuz gibi hissediyorum kendimi. Bi düzenimi kuramadım yahu. Bi kendi köşeme çekilemedim 😀

İyi ki elimin altında Yüzüklerin Efendisi’nin tek cildi var. Oku oku bitmiyor iyi ki 😀 Şimdi Mordor diyarına doğru yola koyulucam… Tüm sıkıntıları beceriksiz bir hizmetçi gibi halının altına süpürücem, yok sayıcam 😀 En iyi yaptığım şey zaten…

Bazen hayatımdaki herkese tek tek saydırasım var. Sonra, hayatımdan def edesim. Ama hayaller hayatlar… Kalp var sonra, duygular. Beyin var, anılar. Zor.

Kendine iyi bak yol arkadaşım, zaman ne getirir ne götürür bilinmez, sen kalbini ve niyetini koru.

< D@Di >

 

 

 

Reklamlar

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Google fotoğrafı

Google hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Connecting to %s