Bitti :)

Bir dönem daha acısıyla tatlısıyla bitti. Koca bir dönem geri de kaldı. Hatta yıl bile diyebiliriz 😀

Kongrelere gidip kim ne yapıyor, nasıl çalışmalar çıkarıyor, bu kongre denen şey ne menem bişiy yahu diyerek kongre deneyimi yaşadım. Ama izleyici olarak. Sonuç = Hayal kırıklığı. (Yahu herkes sunumunu yapıp kaçma gezme tozma derdinde, diğer çalışmaları izleyen yok) Kazancım hiç olmadı mı peki? OLMA MIII 🙂 uzun zamandır almak istediğim kitap ennn ucuz haliyle karşımdaydı, kaptım hemen!!

ÇOMÜ Kongre

Bu dönem bi ilk yaptım ve yemek yapmaya çalıştım . Sonuç = Hüsran 😀

Patipilav

Ölmeden önce yapılacaklar listemden bir maddeyi daha çizdim 🙂 Kütüphanede sabahladım ❤

D@Di kütüphanede

İlerleyen zamanlarda ise ortam, korku filminden çıkma bir hal aldı:

20160611_043940

Tatile girince, okumayı çok istediğim Yüzüklerin Efendisi’ne gömüldüm 🙂Yüzüklerin Efendisi

Her sabah uğradığım pastanedeki ustam bana artık adana usulüyle yani yanında domatesiyle servis ediyor suböreğini (gidersem özleyeceğim).

adana usulü suböreği domitizle

Postanenin önündeki ağaçların güzelliğine hayran hayran baktım ilk defa… Neden daha önce fark etmemişim ki…

yeşi ağaç

Keçi sütünden sapılma ve Yenice’nin patentinde olan dondurmadan yedim. Hem de baklavanın üstünde veriyorlar ❤ Sonuç = Enfes!

keçi dondurması

Okul ve ders dönemi biter bitmez kendimi denizin huzuruna bıraktım. İzledim… İzledim… İzledim… Sonuç = ☑

akla gelir cemal süreya

denizli huzur ❤deniz ve mor kulaklık ❤

Dumanlının bol yeşillikli bakir yolları kuytuları ve çeşmelerinin hissettirdiği tüm güzellikleri depoladım anılarımda.

Dumanlının yolları yeşilden

Madem laf yollara geldi değinmeden geçmim; iki arabanın arasındaki çok daracık bir boşluğa hem de sıfır olacak şekilde park ettim benim bebeği ❤ Sonuç = Gurur ! 🙂

sıfır park ;)

Ve Hotav’dan sonra ilk defa bi şımarıkla daha karşılaştım 🙂 Yenice Yörüksofrası’nın maskotu 🙂 Adını unuttum, ama aramızdaki bağı nayır 🙂 Adını Vişne koyuyorum şimdi ❤

yörük sofrasının vişnesi ❤

 

Öyle bi dönem işte… Şimdi zevkine okumanın yazmanın ve de çizmenin vaktidir ❤

Kendine iyi bak yol arkadaşım, zaman ne getirir ne götürür bilinmez, sen kalbini ve niyetini koru.

< D@Di >